Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego DREAMI

§ 1. Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego DREAMI, dostępnego pod adresem www.dreami.pl, prowadzonego przez firmę Dropbit Maria Lisiecka z siedzibą pod adresem ul. Brzeska 30/33, 82-300 Elbląg, posiadającą numer NIP: 5783156352, zwany dalej „Sklepem”.

Korzystanie ze Sklepu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

§ 2. Definicje

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w Sklepie.

Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonującym Zamówienia w Sklepie w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sklepem, określające w szczególności rodzaj i ilość Produktu.

Produkt – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.

Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sklepem na odległość, za pośrednictwem Sklepu.

Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

§ 2a. Informacje o modelu dropshipping

Przesyłki są nadawane z magazynów sprzedawców, którzy mają swoją siedzibę poza Unią Europejską. DREAMI występuje jako pośrednik między sprzedającym a kupującym w ramach modelu dropshipping.

Z uwagi na ten model realizacji zamówień, czas dostawy wynosi od 4 do 12 dni roboczych, w zależności od lokalizacji magazynu sprzedawcy.

§ 3. Zamówienia

W Sklepie dostępne są Produkty oferowane w ramach modelu dropshipping przez sprzedawców współpracujących ze Sklepem.

Zamówienia można składać wyłącznie poprzez platformę internetową Sklepu.

Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z:

  • akceptacją Regulaminu,

  • złożeniem oferty zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sklepem.

Sklep potwierdza Zamówienie Klienta drogą mailową na adres podany podczas składania Zamówienia.

Ze względu na współpracę z zewnętrznymi sprzedawcami, Sklep nie ponosi odpowiedzialności za czas dostawy wynikający z opóźnień niezależnych od Sklepu.

W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia, Sklep niezwłocznie informuje o tym Klienta i zwraca mu uiszczoną płatność w terminie 14 dni.

§ 4. Płatności

Cena Produktu podana na stronie Sklepu jest ceną brutto i zawiera podatek VAT.

Płatność za zamówione Produkty można dokonać:

  • przelewem bankowym na rachunek bankowy Sklepu,

  • za pomocą dostępnych w Sklepie systemów płatności elektronicznych.

Dostępne systemy płatności elektronicznych są obsługiwane przez zewnętrznych operatorów płatności.

§ 5. Dostawa

Produkty zakupione w Sklepie są dostarczane pod wskazany adres przez Klienta.

Dostępne formy dostawy:

  • przesyłka kurierska,

  • paczkomat.

Koszty dostawy są doliczane do wartości Zamówienia i podane w momencie składania Zamówienia.

Termin realizacji Zamówienia wynosi od 4 do 12 dni roboczych.

§ 6. Reklamacje

Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku otrzymania Produktu o wadach lub niezgodnego z Zamówieniem.

Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres e-mail Sklepu lub w formie papierowej na adres siedziby Sklepu.

Reklamacja powinna zawierać:

  • dane Klienta,

  • opis wady Produktu,

  • żądanie Klienta.

Sklep rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązany jest do:

  • wymiany Produktu na nowy,

  • naprawy Produktu,

  • zwrotu uiszczonej płatności.

§ 7. Odstąpienie od umowy

Konsument ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.

Odstąpienie od Umowy Sprzedaży następuje poprzez złożenie pisemnego oświadczenia na adres e-mail Sklepu lub w formie papierowej na adres siedziby Sklepu.

Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży powinno zawierać:

  • dane Konsumenta,

  • informację o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży,

  • numer Zamówienia,

  • dane Produktu,

  • żądanie zwrotu płatności.

Sklep zwraca Konsumentowi uiszczoną płatność w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

Konsument zobowiązany jest do zwrotu Produktu do Sklepu w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy Sprzedaży.

§ 8. Gwarancja

Sklep udziela na Produkty gwarancji na okres 12 miesięcy.

Gwarancja obejmuje wady Produktu powstałe z winy producenta.

W celu skorzystania z gwarancji, Klient zobowiązany jest do zgłoszenia wady Produktu do Sklepu w formie pisemnej na adres e-mail Sklepu lub w formie papierowej na adres siedziby Sklepu.

Sklep rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązany jest do:

  • wymiany Produktu na nowy,

  • naprawy Produktu,

  • zwrotu uiszczonej płatności.

§ 9. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów

Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, w tym:

  • mediacji,

  • arbitrażu.

Podmiotami uprawnionymi do rozstrzygania sporów w drodze mediacji lub arbitrażu są sądy powszechne.

Więcej informacji na temat pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

§ 10. Postanowienia końcowe

Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej Sklepu.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie naruszają praw nabytych przez Klientów przed datą zmiany regulaminu.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.