Zwroty i Reklamacja

Regulamin reklamacji i zwrotów

  1. Postanowienia ogólne

1.1 Niniejszy regulamin określa zasady i warunki reklamacji oraz zwrotu towarów zakupionych w sklepie internetowym DREAMI prowadzonym przez Dropbit Maria Lisiecka z siedzibą w Elblągu przy ul. Brzeskiej 30/33, NIP 5783156352, adres strony internetowej: www.dreami.pl.

1.2 Kupującym może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która złożyła zamówienie w Sklepie Internetowym.

1.3 Konsumentem jest osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością zawodową lub gospodarczą.

  1. Reklamacja

2.1 Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy zakupiony towar posiada wadę fizyczną lub prawną.

2.2 Reklamację można złożyć w formie pisemnej na adres: Dropbit Maria Lisiecka, ul. Brzeska 30/33, 82-300 Elbląg lub w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@dreami.pl.

2.3 Reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko Kupującego,

  • adres Kupującego,

  • numer zamówienia,

  • datę zakupu,

  • opis wady,

  • żądanie Kupującego.

2.4 Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

2.5 W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca naprawi wadliwy towar, wymieni go na nowy lub zwróci Kupującemu kwotę zapłaty za towar.

  1. Zwrot towaru

3.1 Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty odebrania towaru.

3.2 Zwrot towaru należy dokonać na adres: Dropbit Maria Lisiecka, ul. Brzeska 30/33, 82-300 Elbląg.

3.3 Towar powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu.

3.4 Sprzedawca zwróci Konsumentowi kwotę zapłaty za towar w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu towaru.

  1. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

4.1 Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę do:

  • Rzecznika Praw Konsumenta,

  • Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej,

  • Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów.

4.2 Konsument może również skorzystać z platformy internetowej ODR do rozstrzygania sporów online: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  1. Postanowienia końcowe

5.1 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

5.2 Regulamin wchodzi w życie z dniem 2023-11-16.

Wzór formularza reklamacji

Do: Dropbit Maria Lisiecka, ul. Brzeska 30/33, 82-300 Elbląg

Od: [imię i nazwisko Kupującego]

Adres: [adres Kupującego]

Numer zamówienia: [numer zamówienia]

Data zakupu: [data zakupu]

Opis wady: [opis wady]

Żądanie: [naprawa towaru, wymiana towaru na nowy, zwrot kwoty zapłaty]

Data: [data]

Podpis: [podpis Kupującego]

Wzór formularza odstąpienia od umowy

Do: Dropbit Maria Lisiecka, ul. Brzeska 30/33, 82-300 Elbląg

Od: [imię i nazwisko Konsumenta]

Adres: [adres Konsumenta]